Nieuwe website en database

Er zit muziek in 2021! Na het dramatisch verlopen 2020, zien we licht aan het einde van de lange tunnel. Het lijkt erop dat er langzaam weer ruimte komt voor evenementen, voor concerten, festivals, beurzen, sportevents. En we kunnen straks weer wat makkelijker reizen waardoor het toerisme langzaam opstart. En wellicht ontvangen we weer buitenlandse bezoekers én kunnen de Nederlanders behouden. Citymarketeers kunnen zich weer op de volle breedte van de doelgroepen storten, natuurlijk wel met de (lokale) lessen van het Covid19 jaar in de bagage. Ook bij Respons kunnen we niet wachten om aan de slag te gaan in een wereld zonder Corona beperkingen. Niet alleen kunnen wij onze onderzoeks- en databaseactiviteiten opstarten, maar ook adviseren wij graag in trajecten om evenementen, toerisme en citymarketing aan te passen aan de nieuwe realiteit.

Omdat we graag fris het hoopvolle jaar in willen gaan hebben wij onze website én onze database (voor abonnementhouders via ‘Mijn Respons’) volledig vernieuwd!

De actie met de verloting van 2 (bamboe) minispeakers heeft inmiddels plaatsgevonden. De winnaars zijn Wieke Bertina (gemeente Leiden) en Mieke Nooijen (Boekmanstichting). Van harte gefeliciteerd!